zaterdag 31 december 2016

Happy 2017 !

Lieve bloglezers,


Des avonds weegt er op mijn zwijgen
Die schone, menselijke pijn...
De drang een innig woord te krijgen
En zelf voor iemand lief te zijn.

Uit 'Avondliedeke I" van Alice Nahon


2016 was voor mij een zeer goed gevuld en creatief jaar.
Niet elke dag was er zonneschijn, niet elke dag was even productief.
Zoals in ieders leven, kwam er ook op mijn pad zowel vreugde als verdriet.
Ik heb geprobeerd een beetje blijheid in het leven van anderen te brengen, al is het maar door een fijn handgemaakt kaartje of een handmade cadeautje dat een glimlach op jullie gezicht kon toveren.

Voor 2017 wens ik jullie allen heel veel liefde en genegenheid toe. Zoek warmte bij elkaar. Geef aandacht aan elkaar. Vind energie om jullie creativiteit tot uiting te brengen!

Gelukkig Nieuwjaar!

Els.


1 opmerking:

  1. Beste Els,

    Ik heb op mijn naaikamer twee van uw vintage-stijl kleine doosjes staan, waar ik mijn klosjes in bewaar. Ze zijn absoluut prachtig en passen perfect in het thema van mijn kamer, en ik zou erg graag nog wat dingen van u kopen, maar ik heb de indruk dat u niet meer actief bent.

    Maakt u nog dingen? Indien ja, is er een e-mailadres waarop ik u zou kunnen bereiken?

    Groetjes,
    Peach

    BeantwoordenVerwijderen