zaterdag 14 december 2013

Lavendelkussentjes : een leuk idee voor een origineel cadeautje.

Hallo allemaal!
Ik wil jullie nog een paar voorbeeldjes tonen van de mogelijkheden van de servettentechniek op stof en van het gebruik van printable canvas.

Op dezelfde manier als de hartjes (zie mijn vorige blogpost),  heb ik lavendelkussentjes gemaakt : enerzijds met de servettentechniek en anderzijds met de printable canvas.
Ik heb ze opgevuld met synthetische vulling (pluis) en echte Franse lavendel. En je hebt echt niet veel lavendel nodig. Ik kan je garanderen : toen ik ze aan het maken was, rook heel de kamer naar lavendel...
Hier volgen de foto's :



Deze is gemaakt met de servettentechniek.

Foto afgedrukt op canvas.

Foto op canvas.

Foto op canvas.

Foto op canvas

Servettentechniek.

Servettentechniek.

Servettentechniek.

Lieve groetjes en fijn weekend!
Els


1 opmerking:

  1. Oh wowww these are all so beautiful Els!!
    Merry Christmas and Happy New Year to you!

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen