zondag 7 juli 2013

Mixed Media Altered Photoframe

Hallo!
Op Youtube circuleren een heleboel filmpjes over mixed media canvassen en de technieken die daarvoor gebruikt worden.
Ik heb het zelf eens uitgeprobeerd met een oud fotoframe.
Maar zoals met heel veel dingen in het leven zag het er makkelijker uit dan het in werkelijkheid was. Vooral met het sprayen van de kleuren had ik het moeilijk en uiteindelijk heb ik toch maar weer teruggegrepen naar mij geliefde acrylverf en mijn sponsapplicator. Ik wilde een vintage kleur krijgen en dat is uiteindelijk nog redelijk goed gekomen, alhoewel ik aanvankelijk een ander resultaat in mijn hoofd had en ik nog steeds niet helemaal zeker ben van het eindresultaat. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...

Hier volgen enkele foto's :

Voor de achtergrond texturen heb ik stof en kant gebruikt.
Daarbovenop komen alle embellishments.




Mijn filmpje op Youtube vind je hier.
Geniet nog van een zonnige zondag!
Lieve groetjes,
Els

3 opmerkingen:

  1. Hoi Els,

    Je kaartje is prachtig, hoor. Hele mooie kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ingrid M.4:37 p.m.

    Hey Els,
    heel mooi gemaakt.
    Het zacht roze is mijn ding en dan die mooie figuurtjes er telkens op.
    Waar blijf je toch die ideen halen ;-)
    Ingrid xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja... ik ben onder de indruk!

    BeantwoordenVerwijderen