maandag 22 juli 2013

Mijn standje op de schildersmarkt Neeroeteren 2013

Hallo Iedereen!
Ik ga het kort houden want het is veeeeel te heet om te bloggen vandaag.
En dat was het ook gisteren op de schildersmarkt te Neeroeteren waardoor het grote bezoekersaantal uitbleef. Jammer want alle standhouders hadden weer hun uiterste best gedaan om hun kunstwerken in een mooi kader te tonen.
Ik heb op mijn Youtubekanaal een filmpje geupload met wat beelden van mijn standje. Ondanks de warmte heb ik toch genoten van de belangstelling en van deze mooie dag. Een ervaring rijker die zeker voor herhaling vatbaar is.
Je vind het filmpje hier.
Zoek de koelte op en geniet ervan!
Groetjes,
Els.

1 opmerking:

  1. Heel mooi standje had je daar! Jammer dat de opkomst gering was. Prachtige dingen die je daar meehad!!
    Liefs Deborah

    BeantwoordenVerwijderen