woensdag 20 februari 2013

Stempelen is fun!

Hallo allemaal!
Vandaag wil ik graag een paar gestempelde kaartjes met jullie delen.
De achtergronden heb ik ofwel gestempeld, ofwel op aquarelpapier met diverste distress stains van Tim Holtz gemaakt (of beter "gekliederd"). Hier en daar heb ik soms ook een beetje metaalverf gebruikt.
Na het drogen ben ik dan beginnen stempelen.

Stempels  : Steampunk 1 van Art Journey
 
Stempels : Gorgeous Kids van Art Journey

Stempels : Tree en Gorgeous Kids van Art Journey

Stempels : Gorgeous Kids en Tree van Art Journey

Stempels : Tree van Art Journey

Stempels : Tree van Art Journey
Ik hoop dat jullie ze leuk vinden. Laat gerust een reactie achter!
Groetjes,
Els





3 opmerkingen:

  1. Hoi Els,
    Nou, jij bent lekker bezig geweest, zeg :-)
    Wat een gave stempelkaarten, ze zien er super uit!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ingrid M.10:20 p.m.

    Heel mooi gedaan els!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn mooie kaarten geworden Els. Je bent flink bezig geweest.
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen