zaterdag 23 februari 2013

Fotolay-out "I Love my Dog"

Hallo lieve Bloglezer,
Toen ik vorige week mijn DT-pakketje van Hobbyshop Favoriet ontving en er de Epoxy Brads I love my Dog in vond, ging ik meteen aan de slag om er een fotolay-out van onze Vince mee te maken. Op een stuk stevig karton heb ik eerst als basis een vel Colour Structure Papier aangebracht met daarop 1 vel gescheurd designpapier dat ik nog had liggen. De randen heb ik gedistresst met schuurpapier en distressinkt.
Ook de doilies en de vlaggetjes zijn van Colour Structure papier. De vlaggetjes werden uitgestanst met de Hang On Punch Vlag. Voor de rest heb ik wat zelf gemaakte bloemen gebruikt en natuurlijk de Epoxy Brads.





Lieve groetjes,
Els


3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende foto-layout. En wat een schat van een hond heb je.Die zwarte kraal oogjes en dropneusje daar smelt je gewoon van.
    Groetjes en fijn weekend
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooie layout Els, wat je gemaakt hebt voor Vince. Altijd een mooie herinnering voor later.
    Groetjes
    Lisiane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ingrid M.7:59 p.m.

    Heel mooi gemaakt Els van je schatje Vincent!
    Je mag er fier over zijn! :-)

    BeantwoordenVerwijderen