dinsdag 18 december 2012

Tag met een boodschap : not all angels are white...

Hallo lieve bloglezers,
Ik ben bijna klaar met het maken van al mijn kersttags en het zijn er te veel geworden om ze allemaal op mijn blog te delen, maar deze wilde ik toch graag even bij wijze van "pleidooi voor verdraagzaamheid in deze kerstperiode" posten.  Op de blog  "annes papercreations" zag ik een tutorial voor het maken van engeltjes met de stans Tim Holtz layered angels wings die ik onlangs zelf ook aangeschaft heb en toen kwam ik ('s nachts !!!) op het idee om er een iet of wat alternatieve tag mee te maken. Omdat niet alle engelen wit zijn ... en omdat ik hoop dat Kerstmis de mensen milder en verdraagzaam maakt ...




De achterkant :


Bedankt dat je weer eens op bezoek kwam!
Lieve groetjes, 
Els


4 opmerkingen:

  1. This tags are wonderful and i love the meanig behind:o promote tolerance in the world all angels are not white. A very merry Christmas to you and yours :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks again for your inspirational tutorial Anne. A very merry Christmas to you too.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Els wat een hele mooie tag.
    Heel verrassend dat je er wat in kan doen aan de achterkant.
    Hele fijne feestdagen toegewenst en een heel gezond en creatief 2013 toegewenst.
    Peter en Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou en je familie ook hele fijne feestdagen gewenst Wendy!

    BeantwoordenVerwijderen