woensdag 26 december 2012

Een fotocanvas voor oma en opa

Hallo allemaal,
Iedereen nog aan het nagenieten van Kerstmis? Of gewoon nog aan het verder genieten van de kerstvakantie...
Voor oma en opa (de ouders van mijn man) had ik voor Kerstmis een fotocanvas gemaakt met een foto van onze kinderen. Het werd weer eens tijd dat we hen een foto bezorgden en omdat het alweer zo lang geleden was, heb ik er deze keer maar eens wat extra werk van gemaakt.

Het is een canvas geworden in vooral blauwe kleuren met hier en daar accenten van brons, goud en zwart in een soort van grungy stijl. Het papier is van de papiercollectie Mariposa van DCWV. Verder heb ik een heleboel zelfgemaakte en gekochte bloemen en embellishments gebruikt. De goudkleur is aangebracht met goudkleurige paintdabber van Adirondack en de bronskleur heb ik verkregen door Ranger Perfect Pearls Perfect Bronze  met mijn vingers uit te strijken en op de randen aan te brengen. Het grungy effect krijg je door Gesso met de vingers of met een foambrush willekeurig aan te brengen. Hoe minder nauwkeurig je bent, hoe leuker het effect...

Hier volgen de foto's :


  


       


Ik hoop dat jullie dit canvas kunnen smaken. Oma en opa waren er in ieder geval heel blij mee.
Lieve groetjes en geniet nog van de kerstvakantie!
Els.


4 opmerkingen: