zondag 14 oktober 2012


Hallo allemaal,
Mijn tweede ontwerp met de materialen van Hobbyshop Favoriet is een decoratief vogelkooitje geworden. Met een restje designpapier dat ik thuis nog had liggen heb ik eerst het kooitje en het vogeltje uitgestanst. Dan nog eens opnieuw met watercolourpaper voor de binnenkant. Voor de bodem heb ik gewoon een vierkantje uitgeknipt met daaraan een randje voor de opstaande boord. Met de Derwent Academy Watercolour Pencils heb ik dan de binnenkant gekleurd. Zo ook de binnenkant van de bodem.
Voor het ophanglint en om de knop van de tulebloem te vormen heb ik wit satijnlint van Hobbyshop Favoriet gebruikt.
Hier volgen de foto's.  Ik hoop dat mijn ontwerp jullie inspireert!
Groetjes,
Els














3 opmerkingen:

  1. Hallo Els,
    Wat een enig vogelkooitje,
    Erg leuk gemaakt.
    Groetjes Peter en Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is schitterend geworden Els!!
    Groetjes en een fijne zondag!
    Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk Els!
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen