maandag 29 oktober 2012

Baby's eerste spulletjes

Hallo allemaal,
Wat is leuker dan op een koude winteravond met je kids hun baby-albums en hun eerste spulletjes terug boven te halen en er samen gezellig in zitten te snuisteren? Met die gedachte in mijn achterhoofd heb ik een oude houten doos met glazen deksel die me al een hele tijd werkloos stond aan te staren, een tweede leven gegeven, nl. een bewaardoos voor baby's eerste spulletjes zoals het eerste fopspeentje, de eerste kleertjes, de melktandjes, de eerste haartjes die geknipt worden, enz...
De supermooie papiercollectie "Little Darlings" van Grapic 45 was hiervoor perfect geschikt. Daarbij heb ik heel veel bloemetjes, kant, vlindertjes, chipboardfiguurtjes, een paar stickpins, een zelf gehaakt bloemetje,  enz... gebruikt. Voor het babyrompertje ben ik op internet op zoek gegaan naar foto's, want babykleertjes heb ik uiteraard zelf al lang  niet meer in huis en heb ik een modelletje getekend en uitgeknipt uit het designpapier, een paar plaksteentjes erop, een kanten lintje om de hals en opgehangen aan een klein kapstokje (van Tim Holtz).
En om het geheel af te werken heb ik een paar kleine  papier-maché doosjes gedecoreerd en er aan toegevoegd om de kleine spulletjes, de melktandjes of een fopspeentje in op te bergen.
Hier volgen de foto's. Ik hoop dat jullie het leuk vinden ! Bedankt alvast om mijn blog te bezoeken en voor de leuke reacties die jullie altijd achterlaten!







Nog een fijne week en degene die vakantie hebben, wens ik een fijne herfstvakantie toe!
Lieve groetjes, Els.



2 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Els, Ik vind het heel mooi wat je gerealiseerd hebt. Ben zelf zot van dit papier. Had ik nu ook maar zo'n soortgelijke doos, ik zou dadelijk aan de slag gaan.
    Groetjes
    Lisiane

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Lisiane, bedankt voor je positieve reactie. Ik heb deze doos ooit eens van de Action meegebracht. Ik weet niet of ze deze nog in hun gamma hebben, maar je vindt er wel soortgelijke dozen (o.a. theedozen) die je daarvoor kunt gebruiken. Groetjes en nog een fijne dag!

      Verwijderen