zondag 9 september 2012

Iejoor

Hoi allemaal,
Nog aan het genieten van de laatste (?) mooie dagen van de zomer? Ik in ieder geval wel. Heerlijk nu we nog wat extra zonneschijn krijgen nietwaar?
Ik heb dan ook de laatste dagen niet echt veel tijd gehad om te knutselen en ben vooral bezig geweest met inkopen doen voor de studentenkamers van onze 2 kids en met het in mekaar zetten van meubeltjes (lang leve Ikea!) en het inrichten van hun kot. Ook een leuke bezigheid hoor, maar zeer tijdrovend en vooral een dure hobby! :(
Dus grijp ik nog maar eens uit mijn voorraad kaartjes die ik een aantal weken terug heb gemaakt.
Het is er deze keer eentje die ik met een kleurprent van Iejoor gemaakt heb. Ik vind Iejoor zo schattig omdat hij altijd in van die zielige situaties verzeild geraakt en ik krijg altijd gelijk medelijden met hem. Dus hier volgt het kaartje :





Als straks allebei onze studentjes weer terug op de schoolbanken zitten, ga ik gelukkig weer zeeën van tijd hebben om leuke nieuwe projectjes te maken. Ik verheug er me nu al op! Mijn vingers jeuken!
Geniet nog van het lekker najaarszonnetje en van het weekend!
Groetjes,
Els



Geen opmerkingen:

Een reactie posten